Catà leg Col·lectiu de Biblioteques Excursionistes
Més informació de l'autor
Autor Joan Domènech Francesch (1953-) |
Documents disponibles escrits per aquest autor (1)
Refinar la cerca Interrogar fonts externes
Elogi de l'educació lenta / Joan Domènech Francesch
TÃtol : Elogi de l'educació lenta Tipus de document : text imprès Autors : Joan Domènech Francesch (1953-), Autor Editorial : Barcelona : Graó Data de publicació : 2009 Col·lecció : Micro-macro referències núm. 9 Nombre de pà gines : 166 p. Dimensions : 21 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-7827-715-5 Nota general : Bibliografia Idioma : Català (cat) Resum : *La naturalesa de l’educació
*El temps en l’època de la modernitat lÃquida
*Els moviments de la lentitud
*L’educació i l’escola
*Elogi de l’educació lenta
*Quinze principis per a l’educació lenta:
1. L’educació és una activitat lenta.
2. Les activitats educatives han de definir el temps necessari per ser realitzades, i no a l’inrevés.
3. En educació, menys és més.
4. L’educació és un procés qualitatiu.
5. El temps educatiu és global i està interrelacionat.
6. La construcció d’un procés educatiu ha de ser sostenible. 7. Cada infant –i cada persona- necessita un temps especÃfic per aprendre.
8. Cada aprenentatge ha de realitzar-se en el moment oportú. 9. Per aconseguir aprofitar més bé el temps, cal prioritzar les finalitats de l’educació i definir-les.
10. L’educació necessita temps sense temps.
11. Cal retornar temps a la infà ncia.
12. Hem de repensar el temps de les relacions entre persones adultes i infants.
13. El temps dels educadors s’ha de redefinir.
14. L’escola ha d’educar el temps.
15. L’educació lenta forma part de la renovació pedagògica *Decà leg per a una educació lenta.
*Cinquanta propostes per desaccelerar el tempsPermalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=300929 Elogi de l'educació lenta [text imprès] / Joan Domènech Francesch (1953-), Autor . - Barcelona : Graó, 2009 . - 166 p. ; 21 cm. - (Micro-macro referències; 9) .
ISBN : 978-84-7827-715-5
Bibliografia
Idioma : Català (cat)
Resum : *La naturalesa de l’educació
*El temps en l’època de la modernitat lÃquida
*Els moviments de la lentitud
*L’educació i l’escola
*Elogi de l’educació lenta
*Quinze principis per a l’educació lenta:
1. L’educació és una activitat lenta.
2. Les activitats educatives han de definir el temps necessari per ser realitzades, i no a l’inrevés.
3. En educació, menys és més.
4. L’educació és un procés qualitatiu.
5. El temps educatiu és global i està interrelacionat.
6. La construcció d’un procés educatiu ha de ser sostenible. 7. Cada infant –i cada persona- necessita un temps especÃfic per aprendre.
8. Cada aprenentatge ha de realitzar-se en el moment oportú. 9. Per aconseguir aprofitar més bé el temps, cal prioritzar les finalitats de l’educació i definir-les.
10. L’educació necessita temps sense temps.
11. Cal retornar temps a la infà ncia.
12. Hem de repensar el temps de les relacions entre persones adultes i infants.
13. El temps dels educadors s’ha de redefinir.
14. L’escola ha d’educar el temps.
15. L’educació lenta forma part de la renovació pedagògica *Decà leg per a una educació lenta.
*Cinquanta propostes per desaccelerar el tempsPermalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=300929 Exemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 24010000002453 37 DOM Llibre Escoltes Catalans CRiD Disponible